Το βιογραφικό παραδοσιακά είναι συνδεδεμένο με την αναζήτηση αφεντικών και όχι πελατών. Με την έννοια δηλαδή της εύρεσης εργοδότη που θα προσλάβει κάποιον εργαζόμενο δίνοντάς του κάποιες ευκαιρίες εργασίας και προοπτικής εξέλιξης και καριέρας. Και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για μια απρόσωπη πολυεθνική είτε για μια μικρότερη τοπική επιχείρηση.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα ερωτήματα που συχνά συζητάμε σε σχέση με το “ΠΩΣ” θα κατασκευάσουμε ένα σωστό βιογραφικό ίσως απαντάνε σε ένα λάθος κεντρικό ερώτημα.