Είσαστε μακροχρόνια κουρασμένοι από την εργασιακή σας πορεία; Μήπως βαρεθήκατε αυτό που κάνετε; Ή μήπως απλά τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ; Αν αποφασίσατε να αλλάξετε καριέρα προς κάποιον άλλο κλάδο τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι δεν είστε οι μόνοι. Πρώτα όμως δοκιμάστε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
Το κοινό σημείο των περισσότερων εργαζομένων που έχουν κάποιου είδους εργασιακή δυσαρέσκεια ή δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους, ή είναι εγκλωβισμένοι σε αυτήν, είναι ότι – οι περισσότεροι- δεν διαθέτουν καλό βιογραφικό.
Το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού αντιμετωπίζεται στην Ελλάδα ερασιτεχνικά και αποσπασματικά. Στο σχολείο ασφαλώς δεν υπάρχουν αποτελεσματικές δομές που θα καθοδηγήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές, ενώ και στη συνέχεια ο κάθε ένας τραβάει το δρόμο του σχεδόν στα τυφλά. Αν τύχει κάποιος να έχει συγγενείς και γνωστούς σε κάποιους επαγγελματικούς και επιστημονικούς κλάδους ίσως έχει και κάποια καθοδήγηση αλλιώς τα πράγματα είναι σχεδόν στην τύχη.
Πολύ συχνά λέμε ή σκεφτόμασταν ότι κάποτε είχαμε μια επιχειρηματική ιδέα που αν την είχαμε βάλει σε εφαρμογή πιστεύουμε ότι θα πετύχαινε. Άλλες φορές κάτι που σκεφτήκαμε το βλέπουμε να το εφαρμόζουν επιτυχώς κάποιες μεγάλες εταιρείες. Δυστυχώς όμως οι σκέψεις δεν μετράνε στην επιχειρηματικότητα, η πράξη είναι η μόνη που μετράει.
Το πρώτο που αναζητούν οι υποψήφιοι εργοδότες είναι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του ατόμου. Ακόμη και αν είναι μια εργασία που δεν προϋποθέτει μεγάλη επαφή με πελάτες, όλοι οι εργοδότες, θέλουν να δουν άτομα που είναι κοινωνικά και ευχάριστα, τα οποία χαμογελούν αληθινά και τα οποία αποπνέουν επαγγελματισμό και φιλικότητα. Αυτό οφείλεται στο ότι ανεξάρτητα από τον τύπο της εργασίας, η φιλικότητα και η ψυχολογία του ατόμου είναι το βασικότερο για να μπορέσει ένας εργαζόμενος να προσαρμοστεί ομαλά σε έναν χώρο εργασίας και να έχει ομαλές σχέσεις με τους άλλους εργαζομένους.
Ένα ενδιαφέρον άρθρο από την καθημερινή:
“Της Χριστινας Δαμουλιανου / xd@kathimerini. gr Αυτό που μας λέει για τα social media –ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης– η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Wikipedia είναι ότι έχουν σχεδιαστεί για να μεταδίδονται μέσα από την κοινωνική διάδραση. Οτι κάνουν χρήση τεχνικών δημοσιοποίησης που είναι πολύ προσβάσιμες, αλλά έχουν και κλιμακούμενη εμβέλεια. Οτι χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές τεχνολογίες για να μεταδίδουν κοινωνικούς μονoλόγους, τους οποίους και μετατρέπουν σε κοινωνικούς διαλόγους. Οτι στηρίζουν τον εκδημοκρατισμό της γνώσης και της πληροφορίας και «κάνουν τους ανθρώπους από καταναλωτές ενός περιεχομένου, να γίνονται οι ίδιοι οι παραγωγοί του». Σε πρόσφατη ανάλυση τους στο Harvard Business Review (τ. 88, 8/7), οι καθηγητές του Harvard, Edward L. Glaeser και William R. Kerr , έδειξαν ότι η περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη συνδέεται περισσότερο με την ύπαρξη πολλών μικρών εργοδοτών και όχι με την ύπαρξη λίγων και μεγάλων.
Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να πιστεύουν ότι η εργασία είναι το αναγκαίο κακό που πρέπει να υπομένουμε ώστε να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Η αλήθεια όμως είναι ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι που μας αρέσει και να έχουμε μια εργασία που μας ικανοποιεί. Η αλλαγή καριέρας πρέπει να είναι κάτι που το σκεφτόμαστε.
Μια από τις πιο πετυχημένες ιστορίες που έχω ακούσει αφορά έναν φοιτητή ιατρικής στην Γερμανία. Οι γονείς του ήταν φτωχοί άνθρωποι και με μεγάλες θυσίες χρηματοδοτούσαν τις σπουδές του. Ο φοιτητής αυτός όμως, ενώ ήταν καλός φοιτητής όπως υπήρξε και καλός μαθητής, ανακάλυψε ότι δεν του άρεσε η ιατρική. Είχαν βέβαια περάσει και 3 χρόνια σπουδών σε δύσκολο πανεπιστήμιο της Γερμανίας.
Κάθε υποψήφιος/πελάτης/ενδιαφερόμενος αντιμετωπίζεται με σεβασμό και με την πεποίθηση ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να προοδεύσουν, να μάθουν, να αναπτυχθούν.
Οι υπηρεσίες μας υπολογίζουν την κουλτούρα του κάθε πελάτη ώστε να μπορέσει ο πελάτης να τις καταλάβει και να του είναι χρήσιμες. Σεβόμαστε την προσωπική ταυτότητα και τις προσωπικές, οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές, φυλετικές, θρησκευτικές, βιολογικές ή οποιεσδήποτε άλλες ιδιαιτερότητες του κάθε πελάτη και του συμπεριφερόμαστε με τρόπο που δεν τον προσβάλει. Προσφέρουμε υπηρεσίες μόνο σε αντικείμενα στα οποία έχουμε εμπειρία και μπορούμε να βοηθήσουμε ουσιαστικά σύμφωνα με τις σπουδές και την εμπειρία μας. Και συγκεκριμένα, την κατασκευή βιογραφικών σημειωμάτων, συνοδευτικών επιστολών, προετοιμασία για συνεντεύξεις και συμβουλές για επιχειρηματικότητα και επιχειρήσεις. Δεν χρησιμοποιούμε ψυχομετρικά τεστ και δεν ασχολούμαστε με οτιδήποτε εμπίπτει σε ειδικότητες ψυχολόγων ή άλλων συμβούλων που χρησιμοποιούν ειδικά ψυχομετρικά τεστ που απαιτούν ειδικές γνώσεις. Δεν χρησιμοποιούμε την οικειότητα που αναπτύσσεται ανάμεσα σε εμάς και τους πελάτες με σκοπό να εξυπηρετήσουμε σκοπούς που έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα των πελατών προς όφελός μας. Όλες οι πληροφορίες που έρχονται σε γνώση μας για κάποιον πελάτη σε σχέση με τα προσωπικά του στοιχεία ή άλλες προσωπικές του πληροφορίες καθώς και στοιχεία του χαρακτήρα του που μαθαίνουμε άμεσα από το βιογραφικό του ή έμμεσα από τη συζήτηση μαζί του, παραμένουν αυστηρά εμπιστευτικές σύμφωνα με ό,τι προβλέπει ο Νόμος. Δεν προσπαθούμε να καθοδηγήσουμε απόλυτα τον πελάτη αλλά απλά μοιραζόμαστε μαζί του τη γνώμη μας. Ενθαρρύνουμε την δική του πρωτοβουλία/δράση. Στην περίπτωση του βιογραφικού λαμβάνουμε υπόψη τις υποδείξεις-προτιμήσεις-γνώμες του πελάτη. Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας, όταν αυτό είναι δυνατόν, σε όλες τις πλευρές που επηρεάζουν την επαγγελματική τους ζωή. Συνεπώς, λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής τους. Ο σκοπός μας είναι η απασχόληση των ανθρώπων είτε σε άλλες επιχειρήσεις είτε σε αυτές που θα ανοίξουν οι ίδιοι. Η εύρεση όμως εργασίας δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός με κάθε τίμημα. |
AuthorΤο Cv Clinic είναι γραφείο το οποίο ειδικεύεται στην κατασκευή επαγγελματικών βιογραφικών σημειωμάτων όλων των επιπέδων. Archives
January 2018
Categories
All
|