Δεν χρειάζεστε λοιπόν ούτε να έχετε MBA ούτε να κάνετε μακροχρόνια επιχειρηματικά σχέδια, ούτε μεγάλα έξοδα. Αρκεί να μπορείτε να πειραματιστείτε βάζοντας σε εφαρμογή την ιδέα σας.
Αυτό που μετράει σε μια καλή επιχειρηματική ιδέα είναι να μπορείτε να προσφέρετε κάτι που είναι μοναδικό και το οποίο το ξέρετε καλά για να μπορείτε να ξέρετε ότι είναι και μοναδικό. Βεβαίως δεν θα χρειαστεί να ανακαλύψετε ξανά τον τροχό, ούτε να κάνετε κάποια παγκόσμιας μοναδικότητας ανακάλυψη εργαστηρίου. Αρκεί μια υπηρεσία, κάτι που γνωρίζετε να κάνετε πολύ καλά από τη δουλειά σας, τις σπουδές σας ή τα χόμπι σας και το οποίο μπορεί να ταιριάξει με τις δεξιότητες που έχετε ώστε να το κάνετε πραγματικότητα.
Για παράδειγμα, ο Vic Firth που ήταν μουσικός στην συμφωνική ορχήστρα της Βοστόνης, παρατήρησε ότι τα ντράμ στίκς του εμπορίου δεν ήταν όλα πανομοιότυπα ανά ζεύγος αλλά επηρεαζόταν από την πυκνότητά τους, την υγρασία, το βάρος τους κτλ. Έτσι αποφάσισε να αρχίσει να φτιάχνει ιδανικά γι’ αυτόν (που ήταν μουσικός και ήξερε) ντράμ στικς στο υπόγειο του σπιτιού του. Σήμερα παράγει καθημερινά 85.000 ντράμ στίκς και κατέχει το 62% της αγοράς. Από πού ξεκίνησε; Από το υπόγειο του σπιτιού του βασιζόμενος σε μια ανάγκη που είχε ο ίδιος ως μουσικός.
Σήμερα οι συνθήκες είναι κατάλληλες για να μπορέσει να υπάρξει μια μικρή επιχείρηση. Ένας άνθρωπος μπορεί να κρατήσει μόνος τα λογιστικά του, να εργαστεί αποτελεσματικά με την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και να διαφημιστεί μόνος του μέσω του ίντερνετ. Ορισμένες φορές ακόμη και το ξεκίνημα από το σπίτι μπορεί να είναι αποτελεσματικό.
Συνεπώς, το ζητούμενο είναι να μπορέσει κάποιος να ξεκινήσει κάτι. Στην πορεία μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση ή να επικεντρωθεί σε κάτι πιο ειδικό. Αυτό όμως μπορεί να γίνει μόνο αν κάποιος περάσει από την θεωρία στην πράξη.