Ταυτόχρονα έγινε δυνατή η μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Με το πρόγραμμα “Erasmus για νέους επιχειρηματίες” πάνω από 1000 νέοι επιχειρηματίες κατάφεραν να εργαστούν για μια περίοδο έξι μηνών δίπλα σε 625 έμπειρους μικροεπιχειρηματίες άλλης χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με αυτό τον τρόπο οι νέοι επιχειρηματίες κατάφεραν να κερδίσουν πολύτιμες εμπειρίες για μια περίοδο από ένα έως έξι μήνες.
Ταυτόχρονα έγινε δυνατή η μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο σημερινός κάτοχος μεταπτυχιακού είναι ο απόφοιτος λυκείου (ή κάποιας μεταλυκειακής σχολής) της δεκαετίας του 1960. Ο σημερινός πτυχιούχος πανεπιστημίου είναι το πολύ το αντίστοιχο του απόφοιτου γυμνασίου της δεκαετίας του 1960. Και ο απόφοιτος λυκείου σήμερα θεωρείται από την αγορά εργασίας όπως ο απόφοιτος δημοτικού της δεκαετίας του 1960.
Βεβαίως αυτά δεν ισχύουν για όλες τις ειδικότητες και δεν έχουν γενική καθολική ισχύ, υπάρχουν ειδικοί όροι του είδους: σε ποιο πανεπιστήμιο, ποια δεκαετία, ποια σχολή κτλ. Όμως σε γενικές γραμμές ισχύει όντως μια αντιστοίχηση όπως η παραπάνω. Συνεπώς ο πληθωρισμός σπουδών μας οδηγεί σε ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης που αρχίζει να εμφανίζεται, είναι αυτό της συνεχής εκπαίδευσης. Η συνεχής εκπαίδευση έχει τα εξής μέρη: |
AuthorΤο Cv Clinic είναι γραφείο το οποίο ειδικεύεται στην κατασκευή επαγγελματικών βιογραφικών σημειωμάτων όλων των επιπέδων. Archives
January 2018
Categories
All
|