CV CLINIC
  • Home
  • Υπηρεσιες
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • Community
  • Blog
  • Contact

Social media και το βιογραφικο στο μελλον

11/8/2010

 
Ένα  ενδιαφέρον άρθρο από την καθημερινή:
“Της Χριστινας Δαμουλιανου / xd@kathimerini. gr
Αυτό που μας λέει για τα social media –ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης– η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Wikipedia είναι ότι έχουν σχεδιαστεί για να μεταδίδονται μέσα από την κοινωνική διάδραση. Οτι κάνουν χρήση τεχνικών δημοσιοποίησης που είναι πολύ προσβάσιμες, αλλά έχουν και κλιμακούμενη εμβέλεια. Οτι χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές τεχνολογίες για να μεταδίδουν κοινωνικούς μονoλόγους, τους οποίους και μετατρέπουν σε κοινωνικούς διαλόγους. Οτι στηρίζουν τον εκδημοκρατισμό της γνώσης και της πληροφορίας και «κάνουν τους ανθρώπους από καταναλωτές ενός περιεχομένου, να γίνονται οι ίδιοι οι παραγωγοί του».
Tο μέλλον του παραδοσιακού CV
Πόσο όμως η αποτελεσματικότητα της χρήσης τους στη χώρα μας επηρεάζει –κυρίως– την εργασιακή μας ζωή είτε εμείς αναζητούμε μια θέση εργασίας –αλλά και αμφίδρομα– προκειμένου να μας επιλέξουν μέσα από τη χρήση– είτε ακόμη επειδή δεν κάνουν χρήση των social media; Ποιο είναι το μέλλον της παραδοσιακής χρήσης του βιογραφικού σημειώματος (CV) μέσα από τις νέες αυτές εφαρμογές; Μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα και ενημερωτική έρευνα για τη χρήση και τις εφαρμογές ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (όπως των Facebook, LinkedIn, Twitter κ. ά.) διενήργησε πρόσφατα σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελλάδος (www. gpma. gr), το Εργαστήριο Οργανωσιακής Συμπεριφοράς & Ηγεσίας (CROB-L) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (http: //crob. dmst. aueb. gr) με υπεύθυνο τον επίκουρο καθηγητή Οργανωσιακής Συμπεριφοράς κ. Ιωάννη Νικολάου (www. dmst. aueb. gr/nikolaou) ο οποίος και παρουσίασε τα αποτελέσματά της κατά τις εργασίες του φετινού ετήσιου Συνεδρίου του ΣΔΑΔΕ.
Δύο οι έρευνες
Στην πραγματικότητα, οι έρευνες είναι δύο: η μία με τη συμμετοχή στελεχών και διευθυντών Ανθρωπίνου Δυναμικού από ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στη χώρα μας. Στόχος της, να διερευνηθεί η χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στις επιμέρους πρακτικές Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Και η δεύτερη με τη συμμετοχή εργαζομένων υποψηφίων που χρησιμοποιούν αυτές τις ιστοσελίδες, κυρίως, για αναζήτηση εργασίας. Με κοινό εύρημα ότι οι εννέα στους δέκα συμμετέχοντες –και από τις δύο πλευρές– χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες αυτές, έστω και περιστασιακά. Στα συμπεράσματα της έρευνας αναφέρεται ότι το Facebook στη χώρα μας έχει περισσότερους από 400.000 χρήστες.
20.000 χρήστες
Το LinkedIn –που θεωρείται η πλέον διαδεδομένη ιστοσελίδα μεταξύ των στελεχών Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΔΑΔ) – έχει στη χώρα μας 20.000 χρήστες. Ενώ το εξειδικευμένο Greek HR Group του LinkedIn έχει ως μέλη περισσότερα από 650 στελέχη ΔΑΔ. Σε σχέση με το Facebook (36%) τα στελέχη ΔΑΔ ασχολούνται πιο ενεργά με το LinkedIn (45%). Το αντίθετο συμβαίνει με τους εργαζομένους – υποψηφίους. Οι οποίοι είναι περισσότερο δραστήριοι με το Facebook (58%) παρά με το LinkedIn (23,7%).”
Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στην Καθημερινή: Social media και το… CV του μέλλοντός μας



Comments are closed.

    RSS Feed

    Author

    Το Cv Clinic είναι γραφείο το οποίο ειδικεύεται στην κατασκευή επαγγελματικών βιογραφικών σημειωμάτων όλων των επιπέδων.
    Απευθυνόμαστε τόσο σε στελέχη επιχειρήσεων με μεταπτυχιακά και εμπειρία όσο και σε απόφοιτους γυμνασίου, λυκείου που νομίζουν ότι έχουν λίγα προσόντα.
    Οι εργοδότες αφιερώνουν μόνο 30 δευτερόλεπτα σε κάθε βιογραφικό.


    Blogroll
    • INSEAD
    • Knowledge Wharton
    • MIT Sloan Management Review

    Picture

    Archives

    January 2018
    December 2017
    November 2017
    February 2015
    December 2014
    September 2014
    May 2014
    April 2011
    January 2011
    December 2010
    November 2010
    October 2010
    September 2010
    August 2010
    July 2010

    Categories

    All
    Academic
    Action
    Alternative
    Art
    Bulling
    Business
    Career
    Career Counseling
    Career Strategy
    Case Studies
    Case Study
    Change
    Corporate Culture
    Cover Letter
    Cv
    Cvclinic
    Cv Format
    Ethical
    Ethics
    Future
    Harvard Business Review
    Ibarra
    Identity
    Interview
    LinkedIn
    Panorama
    Research
    Sector Analysis
    Sexual Harassment
    Skills
    Social Media
    Talents
    Theory
    Video
    Work
    Work Experience
    αναδημοσιεύσεις
    βιογραφικό από απόσταση
    βιογραφικό σημείωμα
    Προσανατολισμος
    υπηρεσίες

Βρείτε μας και εδώ:

Κώδικας Δεοντολογίας

Αποστολή CV

    Γραφείο:

Click to set custom HTML
Το γραφείο μας CV CLINIC και όλοι οι συνεργάτες του
δεσμεύονται από κώδικα δεοντολογίας ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών των πελατών μας.
Επίσης, την ίση αντιμετώπιση των πελατών μας ανεξαρτήτως λοιπών παραγόντων και τον σεβασμό των ιδιαιτεροτήτων τους και της προσωπικότητάς τους.
Μπορείτε  να μας στείλετε το βιογραφικό σας για μια πρώτη εκτίμηση.

Email : grcvclinic@gmail.com

Click to set custom HTML