Φυσικά αυτό που αρέσει ως εργασία στον κάθε ένα δεν ανταποκρίνεται πάντα στις συνθήκες της αγοράς, πρέπει είτε να μπορεί το άτομο να βρει μια υπάρχουσα αγορά για την εργασία αυτή και το προϊόν που θέλει να προσφέρει ή να μπορεί να φτιάξει το ίδιο αυτή την αγορά μέσω της καινοτομίας.
Γενικό μέσο που στις μέρες μας μπορεί πλέον ένα μεμονωμένο άτομο να ασχοληθεί με κάτι το οποίο τον ενδιαφέρει είναι το ίντερνετ και οι διαδικτυακές επιχειρήσεις μέσω των οποίων θα μπορούσε να δημιουργήσει και να πουλήσει το προϊόν του.
Φυσικά σε πολλές άλλες περιπτώσεις πιο παραδοσιακών εργασιών το άτομο απλά χρειάζεται ένα καλό βιογραφικό για να μπορέσει να εισέλθει στον κλάδο που επιδιώκει.
Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις το δυσκολότερο είναι να ανακαλύψει κάποιος τι του αρέσει να κάνει περισσότερο και αν υπάρχει κάτι τέτοιο γι' αυτόν.
Μια άλλη δυσκολία είναι να μπορέσει να ανακαλύψει αν αυτό που του αρέσει να κάνει είναι κάτι που του αρέσει πρόσκαιρα ή θα του αρέσει για πάντα. Σε αυτό το θέμα καλό είναι κάποιος να κοιτάζει τα μειονεκτήματα της κάθε εργασίας και όχι μόνο τα πλεονεκτήματά της (που πολλές φορές μπορεί να είναι και φανταστικά).