CV CLINIC
  • Home
  • Υπηρεσιες
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • Community
  • Blog
  • Contact

Ψάξτε για πελάτες και όχι για εργοδότες

12/4/2011

 
Picture
Ο μεγάλος guru του Management Charles Handy έλεγε ότι συμβουλεύει τα παιδιά του να ψάχνουν για πελάτες και όχι για εργοδότες!

Το βιογραφικό παραδοσιακά είναι συνδεδεμένο με την αναζήτηση αφεντικών και όχι πελατών. Με την έννοια δηλαδή της εύρεσης εργοδότη που θα προσλάβει κάποιον εργαζόμενο δίνοντάς του κάποιες ευκαιρίες εργασίας και προοπτικής εξέλιξης και καριέρας. Και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για μια απρόσωπη πολυεθνική είτε για μια μικρότερη τοπική επιχείρηση.

Σε αυτό το πλαίσιο, τα ερωτήματα που συχνά συζητάμε σε σχέση με το “ΠΩΣ” θα κατασκευάσουμε ένα σωστό βιογραφικό ίσως απαντάνε σε ένα λάθος κεντρικό ερώτημα.


Read More

15% παιχνίδι, 75% εργασία, 10% μιζέρια

22/1/2011

 
Picture
Θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο της εργασίας μας βάσει τριών κατηγοριών-Παιχνίδι, Εργασία, Μιζέρια- ως εξής:
1) Η Εργασία ως Παιχνίδι
Όταν η εργασία είναι για εμάς παιχνίδι τότε αυτό σημαίνει ότι αυτή είναι τόσο ευχάριστη για εμάς που θα μπορούσαμε να την κάνουμε ακόμη και χωρίς πληρωμή. Η εργασία αυτή δηλαδή είναι τόσο ευχάριστη που μας ικανοποιεί και μας αυτοεκπληρώνει, είναι για εμάς κάτι σαν χόμπι.



Read More

Erasmus και για νέους επιχειρηματίες

16/12/2010

 
Με το πρόγραμμα “Erasmus για νέους επιχειρηματίες” πάνω από 1000 νέοι επιχειρηματίες κατάφεραν να εργαστούν για μια περίοδο έξι μηνών δίπλα σε 625 έμπειρους μικροεπιχειρηματίες άλλης χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με αυτό τον τρόπο οι νέοι επιχειρηματίες κατάφεραν να κερδίσουν πολύτιμες εμπειρίες για μια περίοδο από ένα έως έξι μήνες.
Ταυτόχρονα έγινε δυνατή η μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Read More

Σπουδές για ενίσχυση του βιογραφικού

5/12/2010

 
Picture
Ο σημερινός κάτοχος μεταπτυχιακού είναι ο απόφοιτος λυκείου (ή κάποιας μεταλυκειακής σχολής) της δεκαετίας του 1960. Ο σημερινός πτυχιούχος πανεπιστημίου είναι το πολύ το αντίστοιχο του απόφοιτου γυμνασίου της δεκαετίας του 1960. Και ο απόφοιτος λυκείου σήμερα θεωρείται από την αγορά εργασίας όπως ο απόφοιτος δημοτικού της δεκαετίας του 1960.

Βεβαίως αυτά δεν ισχύουν για όλες τις ειδικότητες και δεν έχουν γενική καθολική ισχύ, υπάρχουν ειδικοί όροι του είδους: σε ποιο πανεπιστήμιο, ποια δεκαετία, ποια σχολή κτλ. Όμως σε γενικές γραμμές ισχύει όντως μια αντιστοίχηση όπως η παραπάνω.

Συνεπώς ο πληθωρισμός σπουδών μας οδηγεί σε ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης που αρχίζει να εμφανίζεται, είναι αυτό της συνεχής εκπαίδευσης.

Η συνεχής εκπαίδευση έχει τα εξής μέρη:

Read More

Η εργασιακή εμπειρία στο βιογραφικό

28/11/2010

 
Καμιά φορά το να μην έχει κάποιος εργασιακή εμπειρία δεν είναι κακό αλλά καλό, άλλες φορές τα πολλά προσόντα και οι πολλές εναλλαγές θέσεων είναι η συνταγή της καταστροφής. Σε κάθε περίπτωση όμως η παράγραφος του βιογραφικού σας που ονομάζεται Προϋπηρεσία ή Εργασιακή Εμπειρία  είναι το πιο σημαντικό σας στοιχείο. Εκεί δεν αναφέρετε που εργαστήκατε αλλά πώς βλέπετε τον κόσμο της εργασίας με τα μάτια σας. Δεν αναφέρετε καθήκοντα αλλά εμπειρίες που είναι σχετικές και χρήσιμες με την τρέχουσα εργασία που κάνετε αίτηση.

Κατ’ αρχήν η συχνότατη αλλαγή εργασίας είναι ένδειξη μη σταθερότητας του υποψηφίου για την επιχείρηση. Μπορεί ο εργαζόμενος να άλλαζε εργασίες χωρίς δική του υπαιτιότητα ή επειδή έβρισκε κάτι καλύτερο. Ακόμη όμως και τότε σε πολλές περιπτώσεις, αν δεν προσεχθούν κάποια θέματα, μπορεί να δημιουργηθεί αρνητική εντύπωση. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπάρχει ένας “φυσικός ρυθμός” αλλαγής εργασιών ανάλογα με το επίπεδο, την θέση, τον κλάδο, το είδος εργασίας κτλ.

Read More

Ζητούνται πωλητές

14/11/2010

 
Καθημερινά έρχομαι σε επαφή με υποψηφίους (είτε στελέχη είτε άλλους που απλά ψάχνουν μια εργασί α) οι οποίοι έχουν ένα και δύο πτυχία ή ένα και δύο μεταπτυχιακά αλλά δεν βρίσκουν εργασία.

Αν εξαιρέσουμε κάποια είδη εργασιών, το πρόβλημα που έχουν οι υποψήφιοι (αλλά και οι επιχειρήσεις) και το οποίο διογκώνεται όσο περνάει ο χρόνος, είναι ότι έχουν πρόβλημα με τις πωλήσεις. Επιχειρήσεις όμως σημαίνουν πωλήσεις. Και αν κάποιος ψάχνει εργασία σε επιχειρήσεις πρέπει να καταλαβαίνει πώς λειτουργούν.

Δυστυχώς (και εσφαλμένα) σε κανέναν στην Ελλάδα δεν αρέσει ο τίτλος του πωλητή.

Και όμως, το αν είναι κάτι καλό να είναι κάποιος πωλητής ή όχι έχει σχέση με το προϊόν που πουλάει άμεσα ή έμμεσα και όχι με το αντικείμενο εργασίας των πωλήσεων.  Άλλο λοιπόν να πουλάς βιβλία πόρτα-πόρτα και άλλο να βλέπεις τους ήδη υφιστάμενους πελάτες και να επιθεωρείς αν όλα πηγαίνουν καλά και αν όλοι είναι ευχαριστημένοι ή έχουν προβλήματα.

Read More

Εκφοβισμός, ηθική και σεξουαλική παρενόχληση

2/11/2010

 
”Ένα ποσοστό μεταξύ 40 και 50 τοις εκατό των γυναικών στην Ευρωπαϊκή  Ένωση αναφέρουν κάποιας μορφής σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία τους[1].  Η βία κατά των γυναικών είναι διαδεδομένη σε όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε όλες τις χώρες αποτελεί ένα βασικό εμπόδιο στο να επιτευχθεί η ισότητα των φύλων. Επίσης αποτελεί μια ξεκάθαρη απόδειξη των άνισων σχέσεων εξουσίας μεταξύ ανδρών και γυναικών στη σημερινή πραγματικότητα.

Read More

Ανασυνθέτοντας την καριέρα μας

23/10/2010

 
Σε τεύχος του Harvard Business Review οι συγγραφείς διερωτώνται: “Ζω σύμφωνα με τον τρόπο που θα ήθελα να ζω;”. Πολλά διευθυντικά στελέχη (μεταξύ των 40-50 ετών τους), σκέφτονται συχνά αυτού του είδους τα ερωτήματα. Και κάποια μέρα ενδεχομένως συνειδητοποιούν ότι κάτι δεν πάει καλά με την ζωή τους σε σχέση με την καριέρα τους και την εργασιακή τους πραγματικότητα.

Α. Αναγνωρίζοντας τα σημάδια της παρακμής
1) Εγκλωβισμός
Μια εργασία που παλαιότερα μας γέμιζε σταδιακά αρχίζει να χάνει το νόημά της και να φθείρει τον ενθουσιασμό σας και την ενέργειά σας μέχρι που στο τέλος δεν βρίσκετε πλέον κανένα νόημα στο να συνεχίζετε να κάνετε αυτή την εργασία.


Read More

Συνοδευτικη επιστολη, για να μην θεωρηθει το βιογραφικο σας  σπαμ!

17/10/2010

 
Μιλώντας με πολλά ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων έχω βγάλει ένα βασικό συμπέρασμα. Οι άνθρωποι της επιλογής προσωπικού θεωρούν ότι τα περισσότερα βιογραφικά υπερβάλουν ως προς τα προσόντα των υποψηφίων και σε πολλές περιπτώσεις μέχρι του σημείου γελοιότητας.

Read More

Εναλλακτικh έρευνα εργασiας

9/10/2010

 
Κάποιο στέλεχος μάρκετινγκ σκέφτηκε έναν ιδιαίτερα έξυπνο τρόπο για να “ζητήσει” εργασία. Τοποθέτησε μια διαφήμιση μέσω της google (Ad Words) με στόχο τα ονόματα των διευθυντικών στελεχών διαφήμισης της google. Έτσι όταν τα εν λόγω στελέχη “γκούγκλαραν” τα ονόματά τους ψάχνοντας κάτι που τους αφορά, έβλεπαν το συγκεκριμένο υποψήφιο να τους απευθύνει χαιρετισμό και το αίτημα του για να τον προσλάβουν! Πολύ πρωτότυπο για τα ελάχιστα δολάρια που κόστισε. Το ίδιο έκανε βέβαια και με άλλα στελέχη εταιρειών που επιθυμούσε να προσληφθεί….
Δείτε το παρακάτω βίντεο:

Read More
<<Previous
Forward>>

    RSS Feed

    Author

    Το Cv Clinic είναι γραφείο το οποίο ειδικεύεται στην κατασκευή επαγγελματικών βιογραφικών σημειωμάτων όλων των επιπέδων.
    Απευθυνόμαστε τόσο σε στελέχη επιχειρήσεων με μεταπτυχιακά και εμπειρία όσο και σε απόφοιτους γυμνασίου, λυκείου που νομίζουν ότι έχουν λίγα προσόντα.
    Οι εργοδότες αφιερώνουν μόνο 30 δευτερόλεπτα σε κάθε βιογραφικό.


    Blogroll
    • INSEAD
    • Knowledge Wharton
    • MIT Sloan Management Review

    Picture

    Archives

    January 2018
    December 2017
    November 2017
    February 2015
    December 2014
    September 2014
    May 2014
    April 2011
    January 2011
    December 2010
    November 2010
    October 2010
    September 2010
    August 2010
    July 2010

    Categories

    All
    Academic
    Action
    Alternative
    Art
    Bulling
    Business
    Career
    Career Counseling
    Career Strategy
    Case Studies
    Case Study
    Change
    Corporate Culture
    Cover Letter
    Cv
    Cvclinic
    Cv Format
    Ethical
    Ethics
    Future
    Harvard Business Review
    Ibarra
    Identity
    Interview
    LinkedIn
    Panorama
    Research
    Sector Analysis
    Sexual Harassment
    Skills
    Social Media
    Talents
    Theory
    Video
    Work
    Work Experience
    αναδημοσιεύσεις
    βιογραφικό από απόσταση
    βιογραφικό σημείωμα
    Προσανατολισμος
    υπηρεσίες

Βρείτε μας και εδώ:

Κώδικας Δεοντολογίας

Αποστολή CV

    Γραφείο:

Το γραφείο μας CV CLINIC και όλοι οι συνεργάτες του
δεσμεύονται από κώδικα δεοντολογίας ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών των πελατών μας.
Επίσης, την ίση αντιμετώπιση των πελατών μας ανεξαρτήτως λοιπών παραγόντων και τον σεβασμό των ιδιαιτεροτήτων τους και της προσωπικότητάς τους.

Μπορείτε χωρίς καμία υποχρέωση να μας στείλετε το βιογραφικό σας για μια πρώτη εκτίμηση.

Email : grcvclinic@gmail.com